Tuesday, August 9, 2011

چه کسی رکیک‌ترین دشنام‌ها را نثار منِ کاربرمی‌کند؟

او شخصی است، حرفه‌ای در ضدیت با جنبش مردمی ملت ایران و نام‌آشنا که مطالب مرا بدون استثنا مورد تهاجم قرار می‌دهد آنهم با دلایل آبکی. اما تهمت‌هایش (مرا عضو یا طرفدار سازمان مجاهدین می‌داند که هیچگاه نبوده‌ام و نیستم که اگر هم بودم ربطی به دشنام‌دهنده ندارد) و دشنام‌هایش (فحش خواهر و مادر که لیاقت خودش و خانواده‌اش است) را در زیر لینک‌های من در وب‌لاگم به امانت گذارده تا روزی که بیاید و آنها را پس بگیرد. تا کنون تمامی آنها را فیلتر کرده‌ام، اما دور نریخته‌ام، تاروزی تمامی آنها را به استحضار شما دوستانم برسانم تا به شهادت لینک‌هایم قضاوت کنید چگونه بی‌سبب مورد بی‌حرمتی قرار گرفته‌ام. قبلا از اینکه این اراجیف و خزعبلات را منتشر می‌کنم پوزش مرا بپذیرید، اما او وقاحت را به جایی رسانده که از حد شکیبایی من خارج شده است و ناگزیرم کرده است از چنین تصمیمی. از لابلای اظهاراتش در سه مورد آخر که در ذیل اشاره شده، جملاتی را می‌توان یافت که  اشاره دارد به کامنت‌هایی که در پاسخ به بی‌مهری‌هایش در زیرِ لینک‌های خودم در سایت ... گذاشته‌ام و بر من کاملا اثبات شده است که او همانست که همه ما او را می‌شناسیمش. جالب اینست که او به مسولان سایت ... گزارش هم برای من رد کرده است مبنی بر حمله شخصی که در حال حاضر کامنت‌های من به سبب شکایت او حذف شده است. سه مورد از آخرین فرمایشات این شخص را از ۳۹ مورد ابراز شده در پایین آورده‌ام و آن بخش‌هایی که کلید شناسایی او در سایت ... بوده است را با حروف پررنگ تری درج کرده‌ام، اما غلط‌های املایی او را به همانگونه که بوده است، باقی گذاشته‌ام و نیز نام چند کاربر را که به‌آنها نیز فحاشی کرده است را نقطه‌چین گذاشته‌ام و دردو مورد کلمه «امضا» را داخل براکت اضافه کرده‌ام  (همان‌گونه که مورد نظر وی بوده است). من اطمینان دارم، هستند کسان دیگری که چنین برخورد‌هایی را از شخص مشابه داشته‌اند. در پایان به استحضار همه نازنین کاربران می‌رسانم که مرا معذور بفرمایید، در شرکت در بحثی که ممکنست در زیر این لینک درگیرد،‌ چرا که ممکنست قادر نباشم بر احساساتم غلبه کنم و کلمات غیر منطقی و نامعقولانه بکار برم: باهم بخوانیم اظهارات او را که قلبم را بسیار فشرده است
بنا به توصیه چند نفر از دوستان عزیز، حال که تقریبا آنهایی که باید این متن و سه کامنت‌ دشنام دهنده را می‌خواندند، خوانده‌اند، لذا به‌جای کلمات وقیحانه‌ای که در کامنت‌ها آمده از نقطه‌چین استفاده می‌شود. مجددا پوزش می‌خواهم از تمامی بازدید‌کنندگان از این مطلب، از اینکه ناگزیر شدم کلمات رکیک را بطور کامل و بدون سانسور در اینجا بیاورم

***

در پاسخ به کامنت من در لینک زیر

آذر کوچولوی ج..ه لاشی مزدور رجوی خائن همخون صدام مشگل تو بیسوادی و کودنی وبیشعوری وبلاهت است تو بااین سن وسالت هیچ دانش وآگاهی نداری یک مشت توهمان مسخره را سرهم بندی می کنی و اینکه برخی بیسواد تراز تو برایت دست می زنند نشان هیج حقیقتی نیست اتو خیلی کودن وبیشعور ری واین البته مشخصه همه مزدوران رجوی است.کثافت اونوقت که تو پستونک تو دهنت بود من روزنامه نگاری می کردم وهم اکنون هم درچندین سایت مطالبم منتشر می گردند وجود ماموران اطلاعاتی وجاسوس چون تو باعث مشده اند که من اختیاط کنم احمق بیشعور مزدور تو پشم ک..ر من هم نیستی هرکس به من توهین کند شورت خواهر مادرش رابه سرش می کشم ج..ه لاشی برو از عاقبت مزدورانی چون می... واش... ک... ...ش عبرت بگیر که من به گه خوردن کشاندمشان احمق مزدور رجوی دستت را روکردم ونقابت را کنار زدم به ک...ن سوزی افتاده ای ؟ ک...رم رابه لیس حالت خوش می شود مادریس ازت ب...م که از گه خوردن خودت پشیمان شوی من تروریست ها و مزدوران ر ا فشا می کنم وتوهم یک مزدوری که ازراه ج...دگی ومزدوری نان می خوری وجزو خلاف کاران هستی حالا اینها راکه ننوشتم پرینت کن ولوله کن بکن تو ک... خواهر ومادر ج...نده ات {امضا} الاغ فهم شدی؟ ک...ن کن مریم قجر ج...ه تروریست
By perspolice on 8/6/11
***

در پاسخ به کامنت من در لینک زیر

آهای ج...ه لاشی باز رویست زیاد شد ک...رم تو ک... مادر ج...ه ات فاحشه ج...ه دوزاری مزدور رجوی ک...ر تو ک... خواهر ومادرت ج...ه ننه این تو هستی که دائم زیر ک...ر من وول میخوری ننه ج...د مادری ازت بگ...م که به غلط کرم بیافتی ج...ه دوزاری تو خیلی ابله ونادان وبیسوادی تو به اندازه یک پشم ک...رمن منهم ارزش نداری کمادرج...ه ابله کودن اون موقخ که تو شیر وک...ر راباهم می خوردی من نویستده بودم ننه ج...ده تو کوری چون مزدوران صدام همه بیسواد هستند دهنتو میگ...م {امضا} ک...ن کن مریم قجر
By perspolice on 8/6/11
***    

در پاسخ به کامنت من در لینک زیر
  

ک...رم تو ک... مادرت مزدور رجوی نشان ننه ج...ه مادری ازنت ب...ام تابدونی توهین به من چه قیمتی دارد راست می کی تو من را خوب می شناسی چون تو ج...ه خانه ک... مادرت گذاشتم وتو حرومزاده بدنیا امدی ننه کو...ی مزدور رجوی ک...م تو چ...چ...له ک... مادر وخواهرت ننه ج...ه من ارباب تو مریم قجر را از ک... وکو... کرده ام مثل مادرت وتو به تندازه پشم ک...ر من هم ارزش نداری هرروز می اندازمت تو توالت وسیفون رامی کشم لاشی مادری ازت ب...م من روی تورا کم می کنم همانند می... که تو بهش ک... دادی خجالت بکش ک... و ک...ن دادن به مزدوران رجوی خاک برسرت ج...ه دوزاری مادرج...ه من ک... خواهر ومادرت را جر می دهم ومی شاشم تو ک...ش گشادت به زودی چهره اصلی تورا بانام حقیقی وعکس درحال ک... دادن به سر بازان عراقی درسطح نت منتشر می کنم لاشی ک...ن کن مریم قجر ج...ه لاشی درضمن نوشته های من را جمع کن پرینت کن ولوله کن بکن تو ک... مادرت
By perspolice  on 8/3/11